free hit
counters
[NORWAY]Fantastisk Service - RoW - The Lotus Forums Jump to content
Sign in to follow this  
autospa

[NORWAY]Fantastisk Service

Recommended Posts

I våres så fikk jeg et tilbud om medlemskap i Falck for noen få øre. Etter å ha hørt mye rart om driftsikkerheten til bilene, så slo jeg til.

Har kjørt ca 7500 km i år uten særlig problemer. Men hvis jeg tenker etter så hylte det i bilen, da vi var ute en tur med Fezza og Lambo gutta i Sverige, men jeg trodde det var resonans fra en Fezza foran meg. I ettertid antar jeg at det var vannpumpa som sa ifra at "jeg orker ikke mer". Så har jeg sett at vanntemperaturen har steget litt på lave turtall, så den har vel ikke vært helt inntakt.

Men sist helg ble det ca 1000 km fordelt over 3 dager.

Da røyk vannpumpa på turen fra Rjukan. Så jeg fikk bistand fra Falck rundt kl 21 på kvelden. Fikk sendt en SMS til Henrik på NCT. Med det resultat at ca kl 00:30 ble bilen levert til NCT i Drammen.

Han karen fra Falck som forøvrig var utrolig hyggelig, hadde aldri opplevd noen gang at det var mulig å få levert bil til et verksted midt på nattetn. Vi var enige om at dette var fantastisk SERVICE.

Så da blir det samtidig full C-Service på bilen.

Så jeg skal ta kontakt med NCT slik at jeg får vasket bilen, den så virkelig ikke ut etter 1000 km i regn, sol og søle. Så er det vel en gylden anledning til å ta en motorvaske da den endelig er adskilt fra bilen....

Men igjen fantastisk service av Henrik... Selv om jeg gruer meg til regningen som kommer....

Upgrade today to remove Google ads and support TLF.

Huff...ikke akkurat det man ønsker at skal skje når man er på tur..

Fantastisk service fra Henrik.

Da får du jo bytta register reima di samtidig, så slipper du å lure noe mer på den..

Snakket med Henrik på turen sist søndag om at jeg år ta C-servicen til våren, så feil kan man ta.

Men siden vannpumpa gikk, har jeg en mistanke om at ikke servicen er fulgt.

Worst case, så er ikke reima byttet siden 1998!!!!!